Problema amb fluxbox i targeta de xarxa pcmcia

Molt bones linuxers. A veure si em poguessiu donar un cop de ma.
Despres de molt de temps he aconseguit configurar les X soc el linuxeru mes feliç del mon!!! Ara be, em trobo amb un petit problema, no puc fer accents. Si vull fer un accent tancat em surt primer l'accent i tot seguit la vocal: ´o i un de obert ni m'el mostra: o. No se si es un problema de configuracio de XF86Config-4. El meu ordinador es un protatil toshiba Tecra 510CDT. Aquest problema nomes el tinc amb les X.

hos postejo la configuracio del teclat del fitxer XF86Config-4 del teclat:
Identifier "Generic Keyboard"
Driver "keyboard"
Option "CoreKeyboard
Option "XkbRules "xfree86
Option "XkbModel" "pc101"
Option "XkbLayout" "es"
Option "XkbVariant" "nodeeadkeys"

I una altre cosa, tinc una targeta ethernet pcmcia que em va de maravella, pero tinc un petit problema: a l'inicia em carrega primer /etc/network/interfaces que no pas l'arranc de la pcmcia i d'aquesta manera sempre he de fer un ifdown eth0 i ifup eth0 perque la xarxa em funcioni hi ha alguna manera que faci el proces al reves???

MOLTES GRACIES PER AVANÇAT!!!
Jaume Soler