Re: pregunta sobre XF86Config-4

Hola Leopold, he aconseguit canviar de ressolució, però mitjançant
dpkg-reconfigure xserver-xfree86. Ara hi ha unaltre problema:

Si al fer dpkg... trio com a "ressolució més adient" la de 640x480, tinc la
situació d'abans, no puc canviar a res més, per molt que a XF86Config-4 també
tingui 800x600.
Ara bé, si trio 800x600 com més adient, m'inicia les X a 800x600 i si que puc
canviar a 640x480 amb Ctrl Alt - però em surt tipus "escriptori virtual", és
tant gran que no cap a la pantalla, però si porto el ratolí a l'extrem de la
pantalla, aquesta fa un scroll i ho puc anar veient tot. És millor que res,
però... hi ha alguna manera de poder veure diferents resolucions, però que
totes s'adaptin a la mida de la pantalla?
Ricard