Re: pregunta sobre XF86Config-4

A Dimecres 14 Gener 2004 09:53, vàreu escriure:
> Hola,
>
> a veure jo no sóc un expert en configuració però hi ha un parell de coses
> que no em quadren:
>
> 1)
>
>  > Aqui el tens... La línia del mouse que està comentada és degut a que no
>  > sé

> Jo tinc posades les dues i no he tingut cap problema. Podries enviar els
> log?

Vaja, ja fa temps que vaig fer l'instal.lació i no tinc els log. De fet, però,
ara no tinc cap problema amb el mouse

> 2) a l'apartat de device tens:
>
> Section "Device"
>         Identifier      "Generic Video Card"
>         Driver          "ati"
>         Option          "UseFBDev"              "true"
> EndSection
>

> Per què "UseFBDev"?. Has provat ha descomentar aquesta linia? Jo tinc una
> ati a casa i no faig servir el framebuffer.

la veritat és que no sé exactament què és el framebuffer (mira, si m'ho
expliques, gràcies), crec que el vaig posar perquè a la instal.lació es
suggeria posar-ho, i en tot cas desactivar-ho si no funcionava. He provat de
posar lo del framebuffer a false, però no sembla que hagi passat res.
Segueixo sense poder canviar la ressolució, i algunes aplicacions (sobretot
de gnome) surten amb unes fonts enormes i els marges de la finestra fora de
la pantalla...

> Quina targeta tens exactament?  Executa com a root "lspci" o cat /proc/pci
> a veure que diu?

tinc una ati 3D rage pro integrada, de 4 mb

Ricard