Varies coses: controladora sATA, gnome2.4, ethereal, ... :P

Hola,

acabo de reinstalar-ho tot al meu ordinador i ja tinc la debian mes o
menys enllestida, però tinc uns petits problemes.

Primer que no aconsegueixo trobar la manera que em reconegui la
controladora sATA PCI que hi tinc posada,  es una Conceptronic amb el
xip Silicon Image 3112, i pel que he trobat per internet, crec que he
anat a escollir el pitjor pel linux :\

Després el Gnome 2.4 no me l'instal.la, descarrega alguns paquets,
pero després no apareix a la llista d'entorns gràfics per triar al kdm.

I ja, l'última cosa que em fa ballar el cap, és l'ethereal; quan
l'executo, al voler fer una captura, el camp de 'Interface' està buit,
i la llista desplegable no conté cap valor, no hi surt la meva tarja.

La sortida de lspci (per la controladora i la tarja ethernet) és la
següent;

00:0b.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd.
RTL-8139/8139C/8139C+ (rev 10)
00:0c.0 Unknown mass storage controller: CMD Technology Inc Silicon
Image SiI 3112 SATARaid Controller (rev 02)

Els paquets de gnome:

# dpkg -l | grep gnome
ii  gnome-bin      1.4.2-16       Miscellaneous binaries used by GNOME
rc  gnome-core     1.4.2-1        Common files for GNOME core apps
ii  gnome-desktop- 2.4.0-0        Common files for GNOME 2 desktop apps
ii  gnome-libs-dat 1.4.2-16       Data for GNOME libraries
rc  gnome-utils    1.4.1.2-4      Gnome Utilities (gtt, gsearchtool,
and more)
rc  libglade-gnome 0.17-3         Library to load .glade files at
runtime (Gno
rc  libgnome-vfs-c 1.0.5-4.2      The GNOME virtual file-system
libraries comm
rc  libgnome-vfs0  1.0.5-4.2      The GNOME virtual file-system libraries
rc  libgnome2-0    2.4.0-4        The GNOME 2 library - runtime files
rc  libgnome2-comm 2.4.0-4        The GNOME 2 library - common files
ii  libgnome32     1.4.2-16       The GNOME libraries
rc  libgnomecanvas 2.4.0-1        A powerful object-oriented display -
runtime
rc  libgnomeprint- 0.37-5         The GNOME Print architecture - data
files
ii  libgnomesuppor 1.4.2-16       The GNOME libraries (Support libraries)
rc  libgnomeui-0   2.4.0.1-5      The GNOME 2 libraries (User
Interface) - run
ii  libgnomeui32   1.4.2-16       The GNOME libraries (User Interface)
rc  libgnomevfs2-0 2.4.1-4        The GNOME virtual file-system
libraries (for
rc  libgnomevfs2-c 2.4.1-4        The GNOME virtual file-system
library common

Pel que veig aquí hi ha paquets del gnome 1.4 també, però no se si es
que aquests paquets s'han quedat en aquella versió o haurien de ser
també de la 2.4.

Estic amb una Debian sarge amb kernel 2.4.22.

A veure si algú pot orientar-me una mica com solucionar aquest
problemes. Gràcies per endavant

Marcos