Re: configurar lilo per arrencar de /dev/hdb

Holes de nou,

|M'ha costat força entendret :P. (Molts cops tb em costa expresar-me)

jeje, ja ho vaig pensar un cop ho havia escrit que era una mica... confós
si més no; però tampoc sabia ben bé com explicar-ho :P

|A l'article et dona els coneixements per fer-ho, tot i que no et
|soluciona exactament el teu problema.
|Una de les coses que pots fer per solucionar el teu problema és:

|- -engegar amb la woody q tens a la parició hda4

|- -muntar la partició on tens la teva SID (hdb1)

|- -editar l'arxiu /etc/lilo.conf afegint algo com el següent:

|image="/mnt/boot/vmlinuz-2.4.22"    #lloc on tens la imatge del kernel
|comprimida (bzimage) que acaves d'instalar
|label="2.4.22"
|root="/dev/hdb1"                                #partició que vols que
|t'arranqui utilitzant la imatge del quernel que avans has introduit
|read-only
|initrd=/mnt/initrd.img                         #linia que volies
|afegir que possiblement t'aniria sense ella

|- -executar la comanda
|lilo

|- -reiniciar, i veure que t'ha funcionat

|- -contestar el mail dient que t'ha funcionat ;-)

|(Espero haber estat d'ajuda)
|
|Molta sort!!

I sí, sí que ha funcionat, i aquí tens el mail dient això, que em funciona
prou bé (ben mirat, aquest mail l'envio des del nou quernel (queda curiós
així amb la "qu" x) ).
Ara hi tinc altres problemes... però primer els intentaré solucionar jo
solet (o amb l'ajuda del google i de catux, que és de casa :P), i si no
me'n surto ja us consultaré.

Vinga, gràcies de nou.

--
Xavier Clotet Fons ·{[xWapS]}·