Re: configurar lilo per arrencar de /dev/hdb

En/na xavierc@upc.es ha escrit:

|>|
|>|
|>|
|>|

|Ieps, m'he llegit l'article i m'ha estat d'ajuda (per conèixer més bé
|altres opcions) però per al meu problema no hi he vist res.
|
|La línia aquesta de initrd=/initrd.img continuo sense saber on posar-la.
|
|Gràcies igualment!

M'ha costat força entendret :P. (Molts cops tb em costa expresar-me)

A l'article et dona els coneixements per fer-ho, tot i que no et
soluciona exactament el teu problema.
Una de les coses que pots fer per solucionar el teu problema és:

- -engegar amb la woody q tens a la parició hda4

- -muntar la partició on tens la teva SID (hdb1)

- -editar l'arxiu /etc/lilo.conf afegint algo com el següent:

image="/mnt/boot/vmlinuz-2.4.22"    #lloc on tens la imatge del kernel
comprimida (bzimage) que acaves d'instalar
label="2.4.22"
root="/dev/hdb1"                                #partició que vols que
t'arranqui utilitzant la imatge del quernel que avans has introduit
read-only
initrd=/mnt/initrd.img                         #linia que volies
afegir que possiblement t'aniria sense ella

- -executar la comanda
lilo

- -reiniciar, i veure que t'ha funcionat

- -contestar el mail dient que t'ha funcionat   ;-)

(Espero haber estat d'ajuda)

Molta sort!!