Re: desesperació usant woody

Hola de nou!
Ara mateix he acavat l'article que t'ajudarà!  (o si més no ho espero
:P). El tens a www.catux.org.
Nomès és la primera part. De moment hi ha POSTFIX + MYSQL + IMAP-SSL.

Men vaig a dormir que dma em llevo a les 7 per anar a treballar!!

Fins aviat!
Sort!

PD: Jam diras com t'ha anat. Per cert, no t'he pogut enviar el correu
directament a tu, ja és la segona vegada q em passa.