configurar lilo per arrencar de /dev/hdb

Hola,

aviam, m'explico: tinc un ordinador amb dos discs durs l'hda i l'hdb. A
l'hda hi tinc instal·lats un güindous (sí, ja em sap greu però per segons
què el necessito) i una Debian Woody. A l'hdb hi he instal·lat una Debian
Sid per jugar una mica.
Vaig aconseguir configurar el LILO (de la partició hda4) per tal de que em
carregués la SID (que està a l'hdb1).
Ara, però, he instal·lat una altra versió del kernel per a la SID (el
2.4.22 em sembla) i a l'hora de configurar-lo, em diu que he de canviar el
lilo.conf i afegir-hi initrd=/initrd.img i clar, al tenir el LILO en una
altra partició, si li dic que sí, que m'ho configuri ell, m'ho fa per la
hdb i per tant em boota sempre de hdb.

El que vull aconseguir jo és que des del LILO que tinc a hda4, m'arrenqui
amb el kernel 2.4.22 la partició hdb, i no sé a on afegir la línia de
"initrd=/initrd.img".

Bé, no sé si m'he explicat bé, però agraïria qualsevol ajuda.

Vinga, salut,