Re: nova tarja d xarxa

Hi ha dos drivers per la 8139 warra aquesta... Prova un o l'altre (rlt8139,
rlt8139too).

Si la teva tarja actual de 10MB la tens contra un router deixa-la com està.
La RLT8139 et pot donar més problemes que no avantatges... I un cop la
tinguis configurada fum-li canya (passa-li 1GB), a veure si t'aguanta o
comença a renegociar constantment la connexió amb l'altra ethernet, hub o
router. Si veus que et penja torna a posar-te la de 10MB.