nova tarja d xarxa

m'ha donat una tarja de xarxa de 100mbits i anava a canviar la meva actual de 10mbits; però ara mateix el sistema em funciona correctament i m'agradaria saber si he de fer alguns canvis en la configuració perquè tot segueixi igual de bé.

La tarja antiga feia servir el controlador NIC (compilat dins el kernel) i la nova porta un xip RTL8139B/9A059T1. Suposo k he de recompilar el kernel perquè suporti tarjes realtek, però m'agradaria confirmar-ho abans de perdre la connexió a internet :)

gràcies per endavant a qualsevol consell