Problema al instal·lar open office

Bones a tots.

Avui m'ha baixat l'open office en un arxiu bz2 i alhora d'instal·lar-lo
com a root (./install), m'apareix el següent error.
Installation starting, please be patient ...
glibc version: 2.2.5
glibc version: 2.2.5

Initializing installation program..........
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
cannot connect to X server

i llavors la instal·lació no continua.

M'he fixat en que aquest mateix error, m'apareix a l'hora d'executar una
aplicació com a root des de la consola (com per exemple konqueror). Algú
em pot ajudar?
Gracies.

Crade.