Re: de woody a sarge...

El Tue, 23 Dec 2003 17:21:45 +0100
                                  Lluís va escriure:

> vaig passar la woody a sarge amb l'apt-get i em va fer una pregunta que no vaig acabar d'entendre, crec que es referia al sistema de dialegs per configurar-lo, o sigui que vaig triar gnome. Des de llavors que quan instal·lo coses tot sovint em dona errors i al intentar instalar el KDE em dona problemes de dependències, si instal·los uns paquets me'n desintal·la uns altres, etc... l'error que rebo és: Gtk-WARNING **: locale not supported by C library Gtk-WARNING **: cannot open display debconf:unable to initialize frontend: Gnome ....... algú sap com solucionar-ho? gràcies

El sistema de paquets de debian usa uns dialegs per a configurar les paquests instalats. Aquests dialegs els pot mostrar de diverses maneres.
Vares escollir gnome, però no quan executes l'apt-get no troba un "display" on mostrar-ho. Pot ser degut a fer-lo correr en una terminal.
Fes "apt-reconfigure debconf" per escollir una altre forma. Espero que no intenti reconfigurar-lo usant gnome.
Fins aviat