de woody a sarge...

vaig passar la woody a sarge amb l'apt-get i em va fer una pregunta que no vaig acabar d'entendre, crec que es referia al sistema de dialegs per configurar-lo, o sigui que vaig triar gnome. Des de llavors que quan instal·lo coses tot sovint em dona errors i al intentar instalar el KDE em dona problemes de dependències, si instal·los uns paquets me'n desintal·la uns altres, etc... l'error que rebo és: Gtk-WARNING **: locale not supported by C library Gtk-WARNING **: cannot open display debconf:unable to initialize frontend: Gnome ....... algú sap com solucionar-ho? gràcies