entorn de Xwindows

seguint les instruccions que vaig rebre ja vaik aconseguir instalar correctament tant el ratolí com el driver d'nvidia (suposo que va bé, perquè arranca molt més ràpid). però després d'un parell de proves amb el wmaker em vaig proposar instal·lar el KDE; i després d'un parell de proves va deixar d'arrancar-me el gestor. Vaig instalar el "kdm" per poder triar més fàcilment quin entorn utilitzo però només em deixa triar el KDE, i quan arranca només m'apareix un escriptori completament en blanc, sense ni icones, ni menús, etc... estic utilitzant SARGE, algú em pot dir quin fitxer de configuració s'ha d'editar per tornar a carregar el wmaker? o si algú em diu com configurar el KDE per sarge també li estaré agraït. gràcies