Re: proces arrencada/canvis a la bios

On Mon, Dec 15, 2003 at 01:03:12PM +0100, mnin@binixiflat.com wrote:
> [...]

Si vols, però no cal.

Depèn. Si poses LILO al disc d (hdb) llavors hauries de tocar
el microprogramari perquè arrenqui amb el disc d. En aquest cas
el disc c quedaria "intacte". Si poses LILO al disc c, has de
deixar el microprogramari tal com està. En aquest cas hauràs
esborrat el MBR del Windoze, però no és problema perquè es pot
tornar a escriure amb el programa fdisk o format? (clar que si
fas això et carregaras el LILO, o sigui que només ho has de fer
quan vulguis desinstal·lar Linux)

Per cert, LILO ("Linux Loader") és una espècie de gestor
d'arrencada, que et deixa triar quin sistema operatiu arrencar.

--
ernest