Re: squirrelmail sobre imap-ssl

On dl, 2003-12-15 at 15:17, Albert Sellarès Torra wrote:
> Hola llista,
> Fa uns dies que vaig aconseguir muntar el meu servidor de correu mab
> postfix + mysql + courier-imap-ssl a una woody, i avui anava a instalar
> el squirrelmail, quan m'he adonat que no ho savia muntar sobre ssl. Algú
> sap com configurar-lo sobre ssl? Es necessita algun plugin o algo per
> l'estil??

No necessites cap plugin. Crec recordar que la pròpia instal·lació del
paquet et pregunta sobre quin servidor web muntar-ho (Apache, Apache-SSL
o Ambdós). Si la teva instal·lació del paquet és prèvia i no ho havies
configurat correctament abans pots fer un `dpkg-reconfigure
squirrelmail`

En qualsevol cas si tens problemes amb això, sempre pots afegir la línia
"Include /etc/squirrelmail/apache.conf" a l'httpd.conf (a
/etc/apache-ssl/httpd.conf si empres el paquet "apache-ssl" o a la
secció SSL de l' /etc/apache/httpd.conf si empres només el paquet
"apache" amb el "mod_ssl").

Espero haver-te servit d'ajuda.

Per cert, recorda adaptar /etc/squirrelmail/apache.conf per la
configuració desitjada.

Fins aviat,

P.D.: Tot això és vàlid si empres el paquet "squirrelmail" de la woody.
Si l'has instal·lat a pèl segur que és somerament diferent.

--
David Poblador - david(a)nirvanis.org - gpg id: 16D840A0
Jabber ID: david@jabber.puntbarra.com - Linux User #197183