Re: problemes amb les X...

Hola,

On Sat, 13 Dec 2003, [ISO-8859-1] Lluís Forns Puigmartí wrote:

> adjuntu el fitxer amb aquests errors, així com el log que genera
> "startx", perquè sembla que es vagi a carregar però després peta. tinc
> una pantalla TFT connectada a la sortida digital de la tarja gràfica, no
> sé si això hauria d'influir... amb el Knoppix em funciona correctaament
> i vaig intentar modificar els fitxers de configuració locals agafant els

jo tinc un portàtil amb pantalla TFT

quant vaig configurar les X (uf, fa temps XD) primer em va costar, vaig
estar provant valors de frequencies, resolucions, etc. i no anava fi

Al final la solució va ser NO posar cap freqüencia, sembla que amb coses
"modernes" a vegades el monitor informa i ja va automàtic i bé

Pots provar-ho, jo després de provar coses al veure el fàcil que era quasi
em desaspero :-)

Sembla que a alguna actualització s'han posat uns valors XDDD

Section "Monitor"
        Identifier      "Monitor TFT"
        HorizSync       28-49
        VertRefresh     43-72
        Option          "DPMS"
EndSection

però bé, crec que sense ells també anava.

Si ho tinc ben entés, per conveni les pantalles TFT "fan veure" que
treballen a 60Hz. Els Hz amb TFT no tenen sentit (no fa refrescos
habituals, si no ho tinc mal entés) però han posat 60 per posar-hi alguna
cosa i ser compatibles.

Sort!

(altres coses ja t'han comentat l'Ernest i més gent qué tocar, només volia
puntualitzar això)

--
Carles Pina i Estany
	carles@pinux.info || carles.pina@salleURL.edu