Re: problemes amb les X...

On Sat, Dec 13, 2003 at 12:01:18PM +0100, Lluís Forns Puigmartí wrote:
> fa uns dies vaig preguntar com instal·lar-les i se'm va recomentar
> actualitzar la distribució, i ho vaig fer a "sarge" (si algú em pot
> explicar la diferència entre Sarge i SID li estaré agraït); però segueix
> sense voler instal·lar el KDE;

Que jo sàpiga hi ha tres distribucions: Stable (Woody), Testing
(Sarge) i Unstable (aka SID). D'aquestes en teoria la menys estable
i més actualitzada és Unstable. Testing es la distribució que es va
convertint en Stable a poc a poc, per que ens entenguem, el que en
un futur serà "Sarge". I Stable és la distribució estable, com diu
el seu nom.

> amb el Knoppix em funciona correctaament
> i vaig intentar modificar els fitxers de configuració locals agafant els
> valors del knoppix; però com que no sé massa bé que havia de tocar i què
> no va resultar amb un fracàs

Home pots copiar l'XF86Config-4 de Knoppix, si dius que funciona.
Em refereixo a copiar-lo sencer.

Algunes coses que veig:
> (**) |-->Input Device "Configured Mouse"
> (**) |-->Input Device "Generic Mouse"

Això et portarà problemes, a no ser que tinguis dos ratolins. N'has
de configurar un dels dos, i esborrar l'altre (tota la secció, i/o
la línia "InputDevice" que hi ha la secció "ServerLayout").

> (--) PCI:*(1:0:0) NVidia GeForce4 MX 460 rev 163
[...]
> (II) VESA: driver for VESA chipsets: vesa

Aquí estas utilitzant el driver VESA amb una targeta NVidia, cosa que
no és el més apropiat. El driver hauria de ser "nv" (a la secció
"Device").

> (II) LoadModule: "ddc"

Aquest mòdul, si no tinc mal entès serveix per triar automàticament els
modes de video que suporta el monitor. Jo provaria de treure'l a veure
que passa. De totes maneres, els monitors TFT/digitals/etc no en tinc
ni idea com funcionen.

--
ernest