Re: versio nova de Debian

laupri@ono.com va escriure:

> Hola
>
> fa un temps es va dir que tindriem aviat una versio nova de Debian que
> podria substituir a la woody, que ja està molt desfasada. En sabeu
> alguna cosa?

He sentit que el release de la Sarge serà tan aviat com estigui acabat
l'instal·lador nou (debian-installer) i eliminessin uns quants 'release
critical bugs'. Ja ha sortit la beta1 de l'instal·lador i abans d'any nou
hauria de sortir la beta2. Com que debian no respon a dates límit i coses
per l'estil, no se quan sortirà sarge. El que podem estar segurs és que ho
farà quan estigui llest.

>  I també vaig sentir que treurien el kernel 2.6 com a estable en
> desembre, alguna noticía?

Jo també vaig sentir que el treurien al desembre, però ja som a 13 i tinc la
impressió que encara volen fer un altre versió test. El que trobo curiós és
que a partir d'ara se n'encarregarà l'Andrew Morton en comptes del Linus, i
fa dies que no se'n sap res d'ell per la llista de notícies del kernel...
En qualsevol cas, si vols provar-lo, l'ultima versió (2.6.0-test11) és molt
estable i en la majoria de sistemes es nota més veloç. Jo el porto
utilitzant des del test2 i cap d'ells m'ha donat problemes.

> Siau!!

Salut,

Víctor

--

 NO a la guerra!! NO en el nostre nom, NO amb el nostre silenci!!

 Fortune del dia:

 Smoking is one of the leading causes of statistics.
                -- Fletcher Knebel