reiserfs kernel panic

Hola:
Tinc un bon pollastre montat aqui!
Tenia una sarge amb el kernel-2.4.23 en una particio ext3 /dev/hda3
Vaig probar el 2.6.0. test11 i ai! sort del Knopix puc escriure, la
conexxió per xdsi  manllevada a redhat és facilìsima, llàstima que cada
vegada hig d'escriure el n de tl, usuari, contresenya

Vaig configurar mab menuconfig, el que em va semblar i  make-kpkg   i
dpkg -i

No em va donar error, el modul de la nvidia no vaig poder.

Al reiniciar em treu un kernel panic  mes o menys diu:

" Unable to mount root fs on hda3  03:00"

Intento tornar enrera, tenia un disket amb loadlin i un kernel 2.4.20,
amb la intenció d'arrencar i instal·lar el paquet deb amb el 2.4.22. o
canviar  el @vmlinuz i executar  lilo.

Pero em dona un kernel panic:

"read_super_block: on (dev 03:00, bloc 8, size 1024)
read_super_block: on (dev 03:00, bloc 64, size 1024)
Can't find a reiserfs filesystem "

Però amb el Knoppix puc veure hda3, la desmunto, la monto, hi escric, la
desmonto, faig fsck,....

El fdisk del Knoppix diu que es un partició: linux  tipus 83

Com podria executar lilo perque actues al boot de /mnt/hda3/boot

He provat:

lilo -b /dev/hda1 -C /mnt/hda3/etc/lilo.conf    i diu:

Que es perillos.... posar un boot sector....

He dit que no, fa por perdre la partició, es que esta bé!!!

Si a algu  pot dir per on haig de tirar,...

Gràcies.

Salut

Xarx