[no subject]

he instal·lat debian en el meu ordenador, però de moment només tinc funcionant la consola i l'apt-get. algú em pot fer una petita llista d què he de fer (i en quin ordre) perquè em funcioni correctament i en entorn gràfic? el pc és un athlonXP 1900 tarja gràfica GeForce460mx pantalla TFT de 17' la resta crec que no és massa important l'altre vegada que vaig intentar configurar les xwindows em donava problemes i crec que era pel monitor, però no n'estic segur. Per cert, en la instal·lació he dit al woody que fes servir el kernel 2.4 gràcies.