Re: [Comandob] instal·lar driver d'nvidia

Moltes gràcies a tots!

el problema és que no tenia instal·lats els headers, només els he hagut d'aptegeatar (nova paraula pel diccionari jeje) i passar-li a l'instal·lador el directori on estan els headers.

pels que m'oferieu l'opció d'instal·lar-los des de l'apt-get, m'havien informat que no estaven gaire bé els drivers que posen als mirrors (no sé si es per la falta d'actualització). ho dic per informació.

gràcies de nou
guillem
PD: i tot això per poder jugar al quake II (bueno, i a altres ;-)) de puta mare jeje :-p

El dia Sun, 30 Nov 2003 21:12:27 +0100, Jors <qat@ya.com> va escriure:

Petita aportació. Com tens un kernel precompilat, deuríes tenir -a no ser que la cosa hagi cambiat darrerament- els corresponents kernel-headers (disponibles presumiblement al mateix repositori d'on vas agafar aquest precompilat).

llavors fa "building" i una barra de progrés i
quan acaba això em surt error de que no ha pogut i se acabó!

Quin error et dona? Comental a veure si a cap de nosaltres ens sona.

j0rs

--
Correu escrit amb l'M2, el revolucionari gestor de correu de l'Opera: http://www.opera.com/m2/