instal·lar driver d'nvidia

Hola a tots,

ja fa uns dies que estic intentant instal·lar-me el driver d'nvidia (baixat de la seva web), un fitxer .run, i no hi ha manera. treballo amb un nucli precompilat instal·lat des de l'apt-get (kernel-image-2.4.22-1-k7), tinc a /usr/src/linus-2.4.22 les fonts d'aquest kernel (del 2.4.22 que suposo que són les mateixes k del 2.4.22-1-k7). la meva targeta gràfica és una GeForce2 MX200 genèrica (amb drivers nv em funciona, però m'agradaria tenir acceleració gràfica GL).

quan des de la consola (al sel·lector de sessions del KDE opto per anar a cosola) faig sh NVIDIA-(...).bin em surt la llicencia, l'accepto, em diu que no té l'interfície d'instal·lació i em pregunta si vull que se la baixi automàticament de ftp://download.nvidia.com, li diu que sí, em sembla que no pot fer-ho, llavors fa "building" i una barra de progrés i quan acaba això em surt error de que no ha pogut i se acabó! si necessiteu el nvidia-installer.log, us l'envio.

si algú em pot ajudar... li estaria moooooooooooooolt agrait

gràcies!
guillem

--
Correu escrit amb l'M2, el revolucionari gestor de correu de l'Opera: http://www.opera.com/m2/