Re: sense conexió i més

On Thu, Nov 27, 2003 at 03:30:33PM +0100, Guillem Barba wrote:
> aquest és l'arxiu que jo vaig guardar des de l'xconfig. us serveix? és que
> no trobo el .config :-(

Sí que serveix. El .config no el deus trobar perquè els
fitxers que comencen amb un . són "especials" i no surten
amb un ls normal. Has de fer ls -a per veure'ls.

A veure, les úniques opcions de xarxa que tinc diferents
que tu, són

Packet socket
Packet socket: mmapped IO
Netlink device emulation

Per desgràcia no crec que tinguin res a veure, però mai
se sap.

Ho lamento però a mi ja no se'm acudeix res més.
A veure si hi ha sort :-)

--
ernest