sense conexió després de recompilar el nucli

Hola,

he actualitzat el nucli a la 2.4.22 tocant la configuració amb la intenció de fer-lo més òptim pel meu equip. realment he aconseguit que inicialitzi més ràpid, ara em toca comprovar si tinc suport pels USB i per tot el que m'interessa (per cert, com puc comprovar, per exemple, lo dels USB?). però el que primer m'he trobat és que no tinc internet al nou nucli (a l'antic sí). he confirmat que al nucli he inclòs suport per la meva targeta de xarxa (Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC). bueno, això és el que em surt a l'administrador de hardware del Windows, ara no sé segur si tinc una realtek o una compatible amb aquesta. en la configuració del nucli he donat suport a la Realtek 8139 family fast ethernet NIC (no surt això de 810x) i a cap altre (només una opció que si l'inabilitava no em deixava escollir els diferents tipus de targeta, sento la impresició però escric des de windows). em connecto a internet mitjançant un router (switch 10/100) de U.S.Robotics (que perquè em funcioni amb el nucli 2.4.18 no he necessitat instal·lació, no n'hi ha per linux) i per Menta (cablemodem com21 antic, tot per ethernet, res USB). no he habilitat (entre altres coses) suport per WAN (perquè deia que si no estava segur k no l'habilités i no vaig ser capàs d'entendre amb claretat el que m'oferia).

si algú em pot ajudar o indicar-me on puc trobar ajuda per configurar correctament el meu nucli en akest aspecte amb la meva configuració, si us plau, ho agrairia.

per cert, hi ha alguna traducció del "make xconfig" al català (o si no al castellà)? (em refereixo a les pàgines d'ajuda que surten per a cada opció).

moltes gràcies

guillem barba