Re: solucio proxy telefonica (OT)

1.- Andreu, crec que és problema dels DNS. Jo tenia els 195.x i els vaig
canviar per aquestos dos:

80.58.0.33, 80.58.32.97

Ara va com sempre.

2.- Sobre el problema del proxy que comenta "what's up", jo crec que el
mozilla no ho pot fer així que pots utilitzar altre navegador o pots
utilitzar un proxy local que modifique les peticions HTTP 'al vol' com
per exemple WebScarab (http://www.owasp.org).

Salutacions
Jose M Duart

Andreu Bassols <andreu@eines.info> va escriure: