Re: problemes amb locales i catalanitzar i compatibilitat Openoffice

On Mon, Nov 10, 2003 at 03:52:26PM +0100, Guillem Barba wrote:

> També vaig ejecutar (en aquests processos d'actualització) la comanda
> "castellanizar" (m'havia baixat el paquet) que teòricament tradueix al
> castellà les man,

Error. Hi ha algunes pàgines traduides al castellà però no
estan en aquest paquet, sinó a manpages-es i manpages-es-extra.

> si això pot portar algun problema, expliqueu-me com es treu

Es veu que sí que porta problemes, ja que aquest paquet no
està, que diguem, massa ben fet. Canvia fitxers de configuració
i toca coses que no hauria de tocar.

O sigui que desinstal·lant-lo no n'hi ha prou, ho has
d'arreglar a mà. Bàsicament has de mirar els fitxers
/etc/environment i /etc/profile i esborrar totes les
referències que hi hagi als locals, o sigui variables LC_*
i LANG.

I llavors tornar a fer un dpkg-reconfigure locales i hauria
de funcionar perfectament. Recorda que quan canvies
variables d'entorn per què facin efecte has de sortir de
la shell i tornar a entrar.

> voldria saber què passarà quan el desista-li: quan obri un arxiu
> veurà que ja no té el programa i em preguntarà amb quin obrir-lo?
> algun error? automàticament l'Openoffice agafarà les "dependències"
> d'arxius que li pertoquen?

Això és automàtic, tu no has de fer res.

--
ernest