Canvi de distribució

Tot i que sóc molt reticent, i remarco molt, a canviar de distribució,
ho estic considerant seriosament, ja que m'estic a punt de donar per
vençut en l'aspecte de fer funcionar els jocs que haurien de funcionar
perfectament.

He provat tot el què he anat trobant sobre la solució dels problemes com
ara en el Neverwinter Nights que només m'arrenca en versions beta però
aquestes no funcionen bé amb les X (va hiperlent). Després instal·lo el
Quake i problemes també.

Jo no sé a què es poden deure tants problemes però apel·lo a vosaltres
perquè estic molt content amb tots els altres aspectes de debian i em
sabria greu haver d'abandonar aquesta distribució.

No sé si això pot servir de res però, per solventar el problema de la
meva placa base (nforce2) vaig instal·lar el debian a partir d'un
Knoppix 3.2.

Agrairé molt si al final se soluciona això ja que haig de començar a fer
presenacions per un congrés i m'agradaria tenir el sistema definitiu,
almenys fins Nadal.