Re: problemes amb instal·lació

A Dissabte 08 Novembre 2003 21:35, toni na pra va escriure:
> Hola,
>
> soc nou aquí. Gràcies a tots els que em podeu donar un cop de ma.

  Hola i benvingut

> He baixat la woody per la xarxa i tot semblava correcte, però al reiniciar
> no arranca, es queda buscant el sistema. Tinc dos hd, un amb guindos i
> l'altre amb l'estable, però ara no accedeixo a cap, només al segon amb
> floppy i no aconsegueixo saber ni on està lilo.conf...
> Per on puc començar?

  Donant informació precissa del que tens i com ho tens, almenys fins a on
sàpigues.

	- Tens un PC, Mac o d'altre colorari?
	- Particions, a cadescuna què hi tens.
	- Ja tens un CD o disquet d'arrencada?

  Crec que amb això n'hi haurà ben prou tot i que si llegeixes el manual
veuràs que també hi surt la informació que et cal.

> Gràcies, gràcies, gràcies

  A servir.

  Atentament
  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca