RE: Re: mozilla firebird

hola
 Tinc la versió des de sources del mozilla firebird, pero malgrat aixo
he pogut afegir la icona del nou tab, com ho he fet?, secundari sobre la
barra de ferramentes, al triar customize apareix una finestra on es
veuen les icones que es poden afegir a la barra i nomes cal arrastrar-la
fins alla on la vols, al mes pur estil de hase.

Lo altre, res de res, no puc/no se com fer que al premer el link o fer
Mozilla firebir en consola, s'obre un segon navegador que no em deixa
obrir-lo amb el mateix "usuari", despres d'obrir-ne un amb l'usuari normal.
Aço em passa fent-ho després d'haver utilitzat ja algun perfil en
aquesta sessió. ;)

gracies a tots, fins aviat

Laura