Re: presentació i consultes

A Dissabte 01 Novembre 2003 15:01, Andreu Bassols va escriure:
> fent un apt-get -f install veuras si esta tot OK, i sino, et dira que fa
> falta o que passa.

  L'argument -f és una opció force i no s'ha d'emprar a menys que siga
estrictament necessari; en aquest comandament no fa cap mal però no és un bon
costum. Les comprovacions són la base de apt-get així que es pot estalviar o
usar -u per a veure el que pensa fer.

> Ni idea, mai he utilitzat un gestor d'aquests. I love console :)

  Doncs perquè és una important manca de seguretat, per a ometre-la millor que
t'ho digui un usuari de gnome. KDE it's great!! ;-)

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca