Re: KOffice i Openoffice

Hola,

Ferriol <ferriol.barbena@partal.com> writes:

> Holes,
>
> Tinc el kde 3.1.4 instal·lat en una Woody, i m'agradaria instal·lar el
> KOffice per mirar-me'l. Però si intento instal·lar la versió que porta
> la woody, per dependències m'intenta desinstal·lar tot el kde i tornar a
> instal·lar la versió 2.
> Sabeu d'algun lloc d'on pugui treure els paquets de l'última versió del
> koffice ?
> I ja que hi som en sabeu algun d'OpenOffice ?

Del Koffice no et puc dir res, però per l'Openoffice pots posar

deb http://ftp.freenet.de/pub/ftp.vpn-junkies.de/openoffice/ woody main
contrib

(en una sola línia) al sources.list. Més informació a

http://www.linux-debian.de/openoffice/mirrors.html

Espero que sigui d'ajuda,

Jaume

--
Please answer to the group/list. Don't CC me.