KOffice i Openoffice

Holes,

Tinc el kde 3.1.4 instal·lat en una Woody, i m'agradaria instal·lar el KOffice per mirar-me'l. Però si intento instal·lar la versió que porta la woody, per dependències m'intenta desinstal·lar tot el kde i tornar a instal·lar la versió 2. Sabeu d'algun lloc d'on pugui treure els paquets de l'última versió del koffice ?
I ja que hi som en sabeu algun d'OpenOffice ?

Si no hi ha més remei amb baixaré les fonts i ho compilaré però si em puc estalviar la feina millor !

Salut i gràcies !