Re: Una de SO

A Dimarts 28 Octubre 2003 15:19, Orestes Mas va escriure:

> Podria ser. Normalment es pot programar un timeout per tal que l'ARTS
> alliberi el /dev/dsp al cap d'un cert temps d'inactivitat (mira el
> centre de control del KDE, ápartat "autosuspèn per inactivitat..."). Jo
> tinc posat el timeout a 1 seg, i va força bé.

Jo el tenia a 60 segons, pero no devia ser això, ja que ni en tres hores
allò s'alliberava. Però aprofitant que estava al centre de control he
activat el full duplex de so, i tachan, el xmms s'ha posat a funcionar. En
fi... misteris de la vida.

Gràcies per la pista de de tota manera,

--
Francesc Alted