Re: (OT) Re: [Fwd: RE: Suggeriments]

Hola,

Això ho vaig escriure jo:

Quim Gil <qgil@lawebespiral.org> writes:

> Mmmmm la resposta temptadora seria: i què es pot esperar de qui dicta
> sentència sobre algú només pel fet d'escriure emails amb majúscules?
>
> ;)
[...]

Deixeu-me demanar perdó abans que aixo es converteixi en un flamewar
sobre les majúscules/minúscules.

Jo només pretenia fer petit un comentari irònic/divertit, i ho he fet
malament. Mea culpa. Què és pot esperar d'algú (jo mateix) que es deixa
els "smileys" ;-) ?

Donem aquesta part del fil per tancada, ja que no té res a veure amb
Debian, programari lliure, o el programa de TV, i dediquem-nos a coses
més productives.

Demano perdó a qui es pugui sentir ofès pel meu comentari anterior.

Records,

Jaume

PD: i, a més, no tinc l'ispell en català en aquest ordinador, espero que
    no hem critiqueu degut a les meves faltes d'ortografia, que segur
    que n'hi ha un grapat.
--
Please answer to the group/list. Don't CC me.