(OT) Re: [Fwd: RE: Suggeriments]

> Què es pot esperar d'algú que no sap com es desbloqueja la tecla de les
> majúscules?

Mmmmm la resposta temptadora seria: i què es pot esperar de qui dicta
sentència sobre algú només pel fet d'escriure emails amb majúscules?

;)

Qui ha respost d'un dia per un altre (*) amb una resposta raonada i
explicativa (*) és el director del programa (*), que per altra banda és
un conegut i veterà periodista de divulgació científica a Catalunya. Qui
(des nostres pares) no l'ha vist algun cop per la tele.

Això no vol dir gaire cosa, i menys encara vol dir que sàpiga de
software lliure. La ciència és una molt àmplia àrea informativa i ja
només per una qüestió de generació és relativament fàcil que no estigui
molt al cas d'això del SL i relativament fàcil que escrigui un correu
amb majúscules.

Per una altra banda, pensar que el que un periodista publica és
equivalent al que un periodista sap és un error similar a confondre el
software gratuït amb el software lliure, o una Woody amb l'última versió
de Debian.  :)

No sé, jo trobo que ha estat una resposta correcta, que en tornaran a
parlar en altres programes i que és bo per a la divulgació del SL en la
societat catalana que periodistes de la vella escola com en Ferrer Arpí
sàpiguen que el tema interessa i que té marcatge i que pot trobar noves
opinions per als següents reportatges.

Vaja, tampoc vull que sembli que jo tinc alguna preferència amb ell o
amb el periodisme de masses. Però treure conclusiones per unes
majúscules és injust.

Anècdotes: buscant buscant he trobat una Oda (1) dedicada a ell i una
foto... en una plana (2) que resulta que vaig muntar a mà fa uns quants
anys (què es pot esperar d'algú que cardava aquests metatags!)...  ;)

(*) És el seu deure, però val a dir que no és una pràctica habitual als
mitjans.
(1) http://www.onacatalana.com/programes/rosari/OJosepMFerrer.htm
(2) http://www.tvcatalunya.com/onoff/970328/onoff.html

Quim