popularity-contest

Un dia de casualitat em vaig trobar aquest paquet disponible:

http://packages.debian.org/stable/misc/popularity-contest.html

I em va semblar genial. Tan genial que no m'explico per què no et
proposen incloure'l quan estàs instal·lant Debian dintre de totes
aquelles preguntes que et fan. Tampoc no m'explico com és que costa tant
de trobar informació sobre els resultats de la contest, veritablement
amagats a la web de Debian:

http://people.debian.org/~apenwarr//popcon/

Clar, el resultat d'això és que només 1500 ordinadors el tenen
instal·lat, i a més la cosa deu ser poc representativa ja que el perfil
de gent que instal·li això ha de ser previsiblement gent molt ficada en
assumptes Debian, o gent com jo que de llet s'ho trobi pel camí.

Vosaltres el teniu instal·lat? Què us en sembla?

Quim