Re: Una de SO

Rafel Puchades wrote:

tinc un dubte sobre so a linux
use xmms(mp3 player) de forma continuada
i amsn (ms-messenger clone)

amsn llança via play notificacions auditives per a poder avisar de que es posen en contacte amb tu etc......

El tema es que després de fixar-me m'he donat compte que va acumulant les cridades a play fins que
el xmms canvia d'arxiu
llavors entre mp3 i mp3 reprodueix totes les cridades a play que s'han fet

¿algú sap si hi ha forma de que més d'una aplicació use el dispositiu de so???
hi ha alguna forma de crear dispositius que mesclen?????

GRACIES

Hola,

jo també utilitzo l'xmms com a reproductor habitual, i últimament també utilitzo l'amsn. Per sentir els sons del programa de missatgeria he canviat les preferències d'aquest, i allà on, dins el quadre de preferències hi posa "aplicacions" "servidor de so", hi he posat: esdplay $sound (ara q m'ho miro, tal com a l'exemple q posen ells mateixos) D'aquesta manera em repdrodueix els sons a part dels altres sons q generin els altres programes (xmms, o altres).

espero haver estat útil. salut,

Linux user number # 295026

{[xWapS]} · Xavier Clotet i Fons