Re: ultra sparc enterprise 250 i woody

Hola

Aquestes màquines, al enjegar-se si no detecten monitor connectat crec que passen automàticament la consola al primer port sèrie, pot ser? (amb 9600 bps)

Tinc una sparcstation ipx, molt antiga, i li vaig posar Debian woody, però clar, té monitor.

Sort!

El Mon, 27 Oct 2003 13:10:43 +0100
"Jordi Valverde" <jordi@eclipsi.net> va escriure:

--