Re: [OT] SPAM A LES LLISTES DE CORREU?

A mi em passa el mateix. Ja fa un mes i mig que dura. Són missatges enviats pel cuc "swen", que no infecten una màquina Linux però són molt molestos perquè t'omplen la bústia.

No en sé l'origen, però suposo que és alguna màquina infectada que té la meva adreça de correu a la seva lista.

Jo de moment hi lluito amb un petit script en perl anomenat "swendeleter", que t'analitza les capçaleres del correu i decideix haurísticament quins són missatges del swen, i els esborra. Ara mateix 'acabo de fer córrer i me n'ha esborrat 80.

Pots trobar el swendeleter a http://www.hashref.com/prj/swendeleter/

No sé quan pot durar la cosa, però sembla que va per llarg...

Orestes.

Miquel Cubells i Gonzalvo wrote:

No sé si us passa a tots,
però d'un dia per l'altre vaig passar de rebre poc spam a rebre'n uns 100 missatges diaris!!! Sort del filtre del mozilla però els filtra un cop descarregats. De tota manera, m'agradaria saber si li passa a gaire gent. El gruix més gran de missatges brossa són uns mails que pretenen semblar de microsoft dient-te que has d'actualitzar el sistema operatiu.