Re: [OT] SPAM A LES LLISTES DE CORREU?

A Diumenge 26 Octubre 2003 07:04, el/la camarada en/na Ricard Pradell Buxó
escrigué:
> L'altre sol.lució, més artesanal, és accedir al teu servidor pop3 fent un
> telnet al port 110 i posar, si no recordo malament,

Jo ho tinc mig solucionat amb el kmail possant un filtre per grandaria.
Arranjament->configura kmail->xarxa->Rebre->Modifica->Pestanya General->Filtra
els missatges si son més grans que 87100 octets.
Així et pregunta si vols que baixe el missatges amb eixa grandaria. Li dius
que no, i els elimina.
--
Fins a més veure!!
Josep		(Baix Vinalopó)

Si feu servir l'Outlook, per evitar problemes amb virus, no claveu la meua
adreça a la llibreta d'adreces.
Si contesteu un missatge meu, per a evitar spam, assegureu-vos que no heu
posat la meua adreça de correu al missatge..