Re: PUNT OMEGA

A Dijous 23 Octubre 2003 11:07, Miquel Cubells i Gonzalvo va escriure:
> Com a la majoria de vosaltres, el reportatge del Punt Omega em va
> semblar molt fluix. Crec que ni tan sols valia la pena per a un
> desconeixedor del linux. He observat que tot i això hi ha gent que no
> l'ha vist però que li agradaria veure'l. Diria que al cap de setmana en
> fan la reposició tot i que no n'estic segur. De tota manera, si voleu
> saber què hi van dir: aquí  ho teniu
> http://www.puntomega.net/reportatges/rep126459753.htm
> <http://www.puntomega.net/reportatges/rep126459753.htm>
> No van dir res més del que diu en aquesta pàgina. LAMENTABLE

 => Pagar o no pagar. Aquesta és la qüestió ...

  Sols per aquesta afirmació ja es mereixen anar a fer cua a l'atur (a esperar
a que hi hagi feina per a tothom...).

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca