Re: PUNT OMEGA

Com a la majoria de vosaltres, el reportatge del Punt Omega em va semblar molt fluix. Crec que ni tan sols valia la pena per a un desconeixedor del linux. He observat que tot i això hi ha gent que no l'ha vist però que li agradaria veure'l. Diria que al cap de setmana en fan la reposició tot i que no n'estic segur. De tota manera, si voleu saber què hi van dir: aquí  ho teniu http://www.puntomega.net/reportatges/rep126459753.htm
No van dir res més del que diu en aquesta pàgina. LAMENTABLE