Re: PUNT OMEGA

El 22/10/03, a les 18:12:37, Jordi Mallach ens deleità amb les següents paraules:
> Algú va veure el programa? Va estar bé? Al meu pis no es pot veure el
> 33. La TV3 ja es veu malament, així que...

be... jo diria que va ser la tipica descripcio del que es el soft
lliure, pero amb tot de dibuixets i coses que es movien per la pantalla
(molt... "cyber")
tot i que segons la meva opinio, a part de no explicar-me res de nou (tb
hauria estat un pel dificil, s'ha de tenir en compte que es un programa
de _divulgacio_ cientifica...), van caure en l'error de considerar iguals
tant el software lliure com el software de codi obert (open i free, vaja)

a mes a mes, em va fer gracia pq la forma que van utilitzar per fer
l'explicacio inicial va ser l'arxiconegut exemple de la recepta de
cuina, que havia llegit feia poc en un article que va fer Jordi Mas que
estava en la pagina de la UOC (Programari lliure en el sector public)...
sera que el presentador es va basar en aquest text...? "qui lo sa"

> Jordi
ens llegim

PD: el programa esta força be, doncs hi ha reportatges interessants, pero
trobo que de vegades posen coses un pel desfaçades... llastima que mai
m'enrecordo de mirar-lo! ;) nomes me'n vaig enterar pel meu pare, que em
va dir que sortia no se que del linux a la tele... es que ja els tinc el
coco menjat a casa... ara volen posar tot el programari de
comptabilitzacio i facturacio en linux... alguna idea sobre algun que
sigui usable en un sistema en "produccio"? si es lliure o obert,
millor, pero tb m'han dit que estaven disposats a pagar-lo si aixi nomes
havien de pagar el programa, no tb el windows (que per ara es... en fi,
tothom s'ho imagina)

PD: perdo per la pregunta fora de lloc
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."