Re: Tema de menús

On dt, 2003-10-21 at 14:20, Jordi Mallach wrote:

> Nunse. Jo una vegada vaig ficar un .desktop per al nano i a les 2
> setmanes o així em va escriure un tio dient "ei, el nano és l'únic
> element del menú que no funciona gràficament", així que el vaig llevar.
>
> Tenia entés que ara el KDE i GNOME fiquen els .desktop al mateix lloc,
> així es veuen tots junts. No és així encara?

Ara veig que hi ha desktop files a /usr/share/applications que és on han
d'anar. El sistema fa servir els dos. Es veu que ara es suporta el "menu
merge". Així pots tenir aplicacions per tots els WM, o específiques
d'algun.

Les especificacions:

Els menús:
http://pdx.freedesktop.org/Standards/menu-spec/menu-spec-0.7.html

Els directoris:
http://pdx.freedesktop.org/Standards/basedir-spec/basedir-spec-0.6.html

Sabeu què es farà amb els menús de Debian amb tot això?

--
Josep Monés i Teixidor
Clau GnuPG: gpg --recv-keys 80E85CC4