Re: Connexió via Módem

A Dilluns 20 Octubre 2003 14:34, el/la camarada en/na Xavi Viader escrigué:

Que diuen els logs?

tail /var/log/messages

--
Fins a més veure!!
Josep		(Baix Vinalopó)

Si feu servir l'Outlook, per evitar problemes amb virus, no claveu la meua
adreça a la llibreta d'adreces.
Si contesteu un missatge meu, per a evitar spam, assegureu-vos que no heu
posat la meua adreça de correu al missatge..