Re: Problemes amb CD Player

> A part de que l'usuari estigui al grup cdrom també t'has d'assegurar
> que el dispositiu /dev/cdrom tingui aquest grup, i permisos rw pel grup.
>
> lrwxrwxrwx    1 root     root            4 jun 24 21:01 /dev/cdrom -> scd0
> brw-rw----    1 root     cdrom     11,   0 mar 14  2002 /dev/scd0

Perdó per la ignorància però... com faig això?  :(

D'altra banda, un col·lega m'ha dit que com a solució provisional puc
provar amb

chmod 666 /dev/cdrom

he provat i l'usuari qgil ja pot fer anar el CD sense problemes. Però si
ho he entès bé a la que reiniciï tornaré a tenir el problema, no?

Sóc l'únic usuari a meu portàtil, per la qual cosa si com a solució
alternativa hi ha alguna forma de fer el CD accessible a tots els
usuaris del sistema... doncs bé, no passa res.

Què m'aconselleu?

Gràcies.

Quim