Re: Problemes amb CD Player

On Sun, Oct 19, 2003 at 05:47:27PM +0200, Quim Gil wrote:
> - Com a usuari root puc accedir a CD-Roms i puc donar-li al gnome-cd
> sense problemes, em veu els discos, etc.
>
> - Com a usuari qgil puc muntar CD-Roms i accedir als seus continguts
> sense problemes, però ni el gnome-cd ni cap altre programa que té a
> veure amb lectura de CDs de música em funciona. I sí puc escoltar
> fitxers de música i audio en general, ja siguin mp3, mpg, etc.
>
> Per a més dades l'usuari qgil ja està donat dalta als grups audio i
> cdrom.

A part de que l'usuari estigui al grup cdrom també t'has d'assegurar
que el dispositiu /dev/cdrom tingui aquest grup, i permisos rw pel grup.

lrwxrwxrwx    1 root     root            4 jun 24 21:01 /dev/cdrom -> scd0
brw-rw----    1 root     cdrom     11,   0 mar 14  2002 /dev/scd0

Salutacions,

--
eadrogue(at)gmx(point)net