ssh i Xremotes

hola companys
Estic intentant fer anar les X d'una debian(servidor) en una
slackware(client) per mig d'una connexio ssh. No hi ha mode, he canviat
la variable DISPLAY en el client a la DISPLAY que tinc en el server.
He donat permisos amb xhost +ip_servidor en el client.
Tambe he canviat en /etc/ssh/sshd_config del client les linies
ForwardX11 yes
RSAAuthentication yes
I en el server el /etc/ssh/sshd_config l'he afegit aço:
ForwardX11 yes
X11Forwarding yes
X11DisplayOffset 10
PrintMotd no
#PrintLastLog no
KeepAlive yes

Per les webs q he trobat diuen que fent aixo ja es pot, pero en alguna
he trobat que amb segons quina debian agafes es pot fer o no.

Em podeu ajudar en el tema?
Mil gracies!

   -----Laura P.M.-----
Linux Registered User #294719