Problemes amb CD Player

Em passa el següent:

- Com a usuari root puc accedir a CD-Roms i puc donar-li al gnome-cd
sense problemes, em veu els discos, etc.

- Com a usuari qgil puc muntar CD-Roms i accedir als seus continguts
sense problemes, però ni el gnome-cd ni cap altre programa que té a
veure amb lectura de CDs de música em funciona. I sí puc escoltar
fitxers de música i audio en general, ja siguin mp3, mpg, etc.

Per a més dades l'usuari qgil ja està donat dalta als grups audio i
cdrom.

Sabeu què pot passar?

Vaig amb Gnome2 i Sid.

Quim
PS: Finalment m'he decidit a passar-me a la Sid i tu, una joia. En una
horeta va estar tot fet i només vaig haver d'ajustar una coseta amb
l'OpenOffice i ja.